onsdag 15. april 2009

DDA-eksamen - tre timers hjernetrim!

PUH! Endelig har jeg fått jobbet meg igjennom hele eksamensoppgaven fra DDA-kurset. I går satt jeg sammenhengende i over tre timer, med reglement, veiledning for dressurdommere og Kyraboken flytende rundt meg. Notatene mine har jeg selvsagt klart å rote bort, og jeg kan ikke skjønne hvor i all verden jeg har gjort av dem. Er det noen som blir overrasket om jeg har klart å legge dem igjen på kursstedet??

Jeg kom meg da heldigvis igjennom oppgaven uten notater, selv om jeg tror en del av spørsmålene hadde blitt noe enklere å svare på om jeg hadde hatt dem. Jaja, vi får håpe det går og at jeg har bestått den praktiske delen også.

Innleveringsfristen er 20.april, og jeg satser på å finlese besvarelsen min noen ganger innen den tid! ;)

1 kommentar:

Sioux + Biloxi + elx sa...

Vel overstått. Og lykke til!