mandag 24. august 2009

Det er jammen ikke lett å være student og hesteinteressert...

Amaretto er virkelig virkelig flott! Og jeg har utrooolig lyst til å begynne å ri henne. Søte, snille hesten som tok meg med ut på bursdagstur i går, etter at jeg har hatt et voldsomt stort opphold fra rideturer.

Det var ikke det minste vanskelig å stole på Amaretto, og la henne få fri tøyler og surre rundt som hun ville. Og det kan aldri bli feil å se ned på et par hvite, store ører.. :)

Men så var det dette med tid da... Nå ser det ut til at det kan bli 45stp på meg denne høsten, og 7,5 av dem er på masternivå, og innen relativt avansert analytisk kjemi. Jeg VET at jeg kommer til å trenge mye lesetid på det! I tillegg blir det muntlig eksamen på engelsk i dette faget, og veeel.. Det kan bli en utfordring!

Og dette med studentøkonomi.. Kremt.... Vi snakker ganske mange prosent av det totale budsjettet her, selv om man så absolutt må si at jeg vil få god verdi for pengene.

Nei, usj, dette er ikke lett.. Fornuften sier så absolutt neineinei, men det er ikke så himla lett å være fornuftig alltid heller.....

Ingen kommentarer: