mandag 11. mai 2009

Besøksstatistikk - morsomme greier gitt!

Jammen er det gøy med besøksteller og besøksstatistikk.. ;)

For det er nemlig slik at man kan se hvor mange som har vært innom og lest hvilke innlegg, og i tillegg hvor disse har funnet linken til innlegget. Det er jo kjempemorsomt, spesielt når man oppdager at bloggen er blitt linket til på sider som ikke er offentlige.

Så det betyr at jeg har en helt skokk "hemmelige" lesere som er alt for feige til å kommentere her det de diskuterer i lukkede fora.

Glad bloggen min kan være til underholdning jeg! ;)

6 kommentarer:

Therese L sa...

Kan godt skjønne at du syns det er underholdene ja!! Det hadde jeg syntes også ;)

Renate sa...

Hi hi man skal tenke seg litt om før man klikker på linker osv, spesiellt hvis det kommer fra lukkede forum :)
Ekstra kule er det at du også kan lese IP adr til de som er innom :)

Nina F. sa...

Jøss! Så nå er det ikke lenger hemmelig at det finnes et hemmelig forum for spesielle hemmeligheter!? Jaja...

Nina :)

Guro sa...

Man blir alltid bra paranoid når man begynner å sjekke besøkstatistikker har jeg lært meg derfor prøver jeg å ignorere min, utover å se hvor mange treff jeg har...det går jo selvsagt aldri bra og jeg prøver stadig å bestemme mine "sniklesere" (nå er det jo strengt tatt slik at hvis jeg har postet det på nett kan hvem som helst lese det, og det må jeg jo nesten godta;-) men jeg tenker liksom på de som leser stadigvekk og aldri legger igjen kommentar, de er liksom litt "sniklesere" i min verden *ler av seg selv*)

Anyways: besøkstatistikk er faktisk litt artig å følge med på :-)

Kristine Forgard sa...

HVORDAN får man en slik statistikk på bloggen sin?

Aloe sa...

Du må ha en besøksteller, f.eks. som den jeg har nede til høyre på siden. Tror at om du klikker på den så kommer du til en side hvor du enten kan skrive inn passord og se min besøksstatisikk, eller gå videre og lage din egen. Du får da en oppskrift fra siden på hvordan den skal legges inn og sånn.