fredag 27. mars 2009

I morgen skal jeg i ilden!

I morgen klokken 10.00 er det tid for dommerkurs! Jeg har lært meg de tre programmene som vi i følge infoen måtte kunne, og tenkte å se over resten i kveld. LC:3 er et ganske enkelt program, og relativt lett å følge med i etter å ha dømt det forrige helg. LB:2 og LA:3 derimot er mye mer hektiske, og spesielt galoppelementene kommer svært tett. Får håpe jeg klarer å følge med sånn nogen lunde, også får jeg heller gå over min egen dømming til slutt om ting går litt for fort.. ;)

Håper ikke det forventes at vi skal kunne side opp og side ned av reglementet, men jeg har i det minste fått lest igjennom og markert de passasjene jeg selv syns er viktig. Absolutt en fordel at det blir hjemmeeksamen på teoribiten, da ser det vel ut til at det er den praktiske dømmingen som evt. kan stå i veien for å stå.

Skremmelt og gøy! :)

Ingen kommentarer: