fredag 26. desember 2008

Juleshowet!

Doh! Tenk å glemme det...

Etter ca 30min oppvarming i minusgrader - i skjorte(!) - fikk vi endelig gjennomført det gjennomtrente kvadriljeprogrammet vårt. Noe nervøs må jeg innrømme at jeg var, det var tross alt min første offentlige opptreden på hesteryggen siden mitt siste stevne med Noble! Heldigvis satt jeg på en svært så erfaren og stødig gentleman som loset meg greit igjennom der jeg kom til kort. Bortsett fra at han ble litt småredd noen bakben i viften så gikk hele programmet riktig så bra.

Etter showet fikk jeg også tatt farvel med både hest og stalleier, og ble invitert tilbake som fôrrytter så snart jeg bare vil; og det med mulighet for litt starting utover våren. Veldig hyggelig å få den tilliten, men som sagt i den forrige bloggen så blir nok akkurat AV/Douglas-ekvipasjen lagt på is en stund.

Kanskje bedre å finne en hest jeg ikke holder på å kalle Ken Noble hver gang jeg skal snakke til ham..?

Ingen kommentarer: