fredag 26. desember 2008

Hesteløs.. Igjen..

Men nå er det for første gang 100% selvvalgt. Litt vemodig er det jo å ikke noen hest å dra til; ikke å kunne drøye en halvtime ekstra i stallen bare for å snakke med jentene; ikke komme hjem iskald for å hoppe rett i dusjen før jeg sovner i sofaen.. *sukk*

Men som sagt; selvvalgt.. Det har vært moro å ri Douglas, akkurat som det var moro å ri Hubert, men det er ikke like moro som det en gang var å ri. Jeg er ikke så dum at jeg ikke innser at det er på grunn av meg selv og ikke hesten, men det skal jo helst være gøy allikevel da. Nå satser jeg på at en liten(?) pause vil gjøre godt, og kanskje bytter jeg beite etter jul og ser etter en hest jeg kan ri uten å betale fullt så mye for det.

Mitt nyttårsønske: Å finne en snill(!), morsom og flink (både dansk og norsk flink) hest som jeg kan trene dressur med, galoppere på tur med og kanskje begi meg ut på småklasser eller småhindre med..

Så, kjære julenissen, eller hvem det nå er som tar på seg ansvar for nyttårsønsker.......

Ingen kommentarer: