tirsdag 28. oktober 2008

Møt Douglas!












Min nye fôrhest heter Douglas og er en 16år
gammel, tidligere spranghest. Han er en herlig grå gentleman - som til tider minner mye om gullet mitt som er borte.

Jeg har nå ridd Douglas i rundt en måned, og jeg føler at vi begynner å bli kjent med hverandre. Vi har hatt tre tunge dressurtimer så langt, og prøver å følge opp så godt vi kan når Jacob ikke er her. I hovedsak vil det si at jeg må passe på ryggen min - ikke len deg frem! - og at jeg ikke knekker i sidene. Mye jobb for en som har ridd lite de siste par årene, men det går da på et vis.

Et par bilder av Douglas er vel på sin plass når han først skal presenteres. Alle disse er tatt første gang jeg rir ham - i tillegg vår første time med Jacob.





Det er mye å fikse på enda - men vi har det heldigvis gøy underveis!

Ingen kommentarer: