tirsdag 26. mai 2009

Man kan vel ikke gi opp, kan man det?

Selvsagt ikke!

Derfor blir det programmgjennomridning igjen til helgen, med meg som dommer. Kjempefin ordning for alle sammen! Rytterene får ridd igjennom programmene sine uten det samme stresset som kommer rundt et stevne, og jeg får øvd meg på å dømme selv i stedet for å skrive for en annen dommer.

Jeg syns jo det er litt synd at det blir satt opp så få kurs hos klubbene, for det er jo ingen tvil om at det er mangel på dommere. Det er vanskelig å si når neste mulighet blir nå, men jeg får vel bare tråle listene og hoppe på så snart muligheten byr seg. Jeg har jo lyst til å ta trener I-kurset også, men det ser heller ikke ut til at det blir satset på. I følge rytter.no skal det arrangeres hele to kurs i år, hvorav det ene er langt nord. Velvel, de har vel sikkert ikke noe stort behov for trenere heller da...? ;)

Ingen kommentarer: