torsdag 19. mars 2009

Jeg - en dressurdommer?

Ja, da er jeg påmeldt til DDA-kurs siste helgen i mars. Kursholder er Kjell Myhre, så det er vel ingen tvil om at det vil bli høyt nivå på undervisningen! Jeg håper han er en like god lærer som han er hyggelig og kunnskapsrik, for da kommer det til å bli en knallhelg!

Snille klubben min er veldig fornøyde med å få (vel, forhåpentligvis da) en ny dommer å mase på, og ville dermed være med å sponse. I tillegg har de kjapt fått sanket sammen noen ekvipasjer som stiller opp lørdag 21.mars, slik at jeg får en liten dømmetrening. Jeg er rimelig nervøs for min første dømming, selv om alle vet at jeg er litt grønn i gamet og jeg kjenner arrangør og sted godt. Får bare håpe at jeg får en skriver som har litt erfaring, og som kan holde meg litt i ørene hvis jeg roter meg bort.. ;)

Jeg tror uansett det vil bli en kjempefordel å ha prøvd seg én gang først, ikke minst for å klare å følge med i programmet samtidig som man setter poeng. Jeg kommer uansett til å pugge både program, KR og veiledningen for dressurdommere før kurset - har ikke spesielt lyst til å bli satt fast i noe jeg strengt tatt bør kunne!

Gleder meg! :)

Ingen kommentarer: